Wiadomości

  • Piotr i Paweł propaguje bieganie

    Piątek, 29 sierpnia 2014

    Piotr i Paweł jest organizatorem trzeciego już biegu, który odbędzie się 31 sierpnia w Gdańsku. Wcześniejsze dwa odbyły się w Poznaniu – siedzibie sieci – z okazji imienin supermarketów. Czytaj więcej »

  • Pudliszkowe pomidory w Warszawie

    Czwartek, 28 sierpnia 2014

    Już w najbliższy weekend najsmaczniejsze pomidory i chrupiąca kukurydza będą dostępne na Targach Śniadaniowych w Warszawie. Tydzień temu stoisko marki pojawiło się w Krakowie, gdzie sprzedano ponad 150 kg warzyw. Kolejny raz marka Pudliszki umożliwia klientom targowisk wypróbowanie polskich, gruntowych pomidorów uprawianych w Wielkopolsce i stanowiących esencję jej produktów.... Czytaj więcej »

  • Hochland Polska rozpoczął kampanię edukacyjną promującą sery żółte, jako smaczne i zdrowe składniki śniadania i codziennej diety. To szczególnie ważne, aby uświadomić rodzicom przed powrotem dzieci do szkoły, co powinno się jeść zdrowo, smacznie i z pożytkiem dla rozwoju organizmu. Kampanii towarzyszy hasło „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!” Czytaj więcej »

  • Aż 527 wolontariuszy i tylko 577 kg zebranych śmieci – tak wyglądają wyniki sprzątania polskich plaż z Barefoot Projekt Czysta Plaża 2014. W tym roku w akcję zaangażowało się jeszcze więcej wolontariuszy niż rok temu. Projekt odwiedził pięć lokalizacji: Hel, Dębki, Sopot, Gdynię i w minioną sobotę również Warszawę. Wolontariusze pozostawili na piasku TYLKO ŚLADY... Czytaj więcej »

  • Hochland Polska według rankingu Liderów Rynku Spożywczego znalazł się w czołówce firm przetwórstwa mlecznego w Polsce. Z przychodem wynoszącym ponad 613 mln zł za 2013 rok serowy gigant uplasował się na piątym miejscu. Czytaj więcej »

  • System ehurtownia Perłą Rynku FMCG 2014

    Piątek, 22 sierpnia 2014

    Ehurtownia, zaawansowana platforma handlowa B2B, została nagrodzona „Srebrną Perłą Rynku FMCG 2014 – Wybór Detalistów” w kategorii Najlepszy Dostawca Oprogramowania. Nagroda dla systemu Infinite jest dużym wyróżnieniem, szczególnie, że wyboru dokonali właściciele i pracownicy sklepów, którzy na co dzień korzystają z tego rozwiązania. Czytaj więcej »

  • Z perspektywy firmy Groupon to dostępność, bliskość i dobra jakość ofert są tym, co kusi dziś polskiego e-klienta. Te trzy elementy wiążą się z tym, że Polacy należą już do krajów, gdzie e-handel zaczyna rządzić rynkiem. Czytaj więcej »

  • Żabka Polska – właściciel największej i najdłużej działającej sieci sklepów typu convenience w Europie Środkowo-Wschodniej – po raz kolejny odpowiada nowoczesnym rozwiązaniem na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Firma prezentuje darmową aplikację mobilną z funkcjonalnościami, które ułatwią konsumentom zakupy, zaprezentują aktualne promocje, umożliwią... Czytaj więcej »

  • Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno stało się formalnie własnością Krajowej Spółki Cukrowej - poinformowało Ministerstwo Skarbu Państwa w czwartek w komunikacie. Czytaj więcej »

  • Głowa do góry! Czas na lepszy start!

    Środa, 20 sierpnia 2014

    To słowa, które każdy z nas mógłby skierować do dzieci z najuboższych rodzin. Teraz każdy z nas może dać im szansę na lepszy start w nowym roku szkolnym, wspierając akcję SOS Wiosek Dziecięcych. Czytaj więcej »

  • Warszawa, 30 lipca 2014 r.: Julian Orłowski i Kazimierz Rak, właściciele cukierni w Rzeszowie, są laureatami ogólnopolskiego konkursu „Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie”. W pierwszym etapie zdobyli najwięcej głosów internautów i pokonali innych przedsiębiorców z województwa podkarpackiego. W drugim etapie konkursu, po burzliwej i trwającej wiele godzin dyskusji, jako... Czytaj więcej »

  • Sukces Kina z Biedronką

    Wtorek, 19 sierpnia 2014

    Ponad 20 tysięcy osób obejrzało sto seansów filmowych zorganizowanych przez Jeronimo Martins Polska w ramach wakacyjnego Kina z Biedronką. Cały projekt wystartował pierwszego dnia lata w Augustowie i w sumie odwiedził prawie 90 miejscowości w całej Polsce, wśród których znalazło się też wiele kurortów letnich. Czytaj więcej »

  • Konkurs barmański Cointreau Championship odbył się w lipcu br. w Hamburgu. Było to pierwsze tego typu przedsięwzięcie, zorganizowane dla międzynarodowej społeczności barmańskiej, ekspertów oraz młodych talentów barmańskich z wielu krajów m.in.: Polski, Szwajcarii, Węgier, Turcji, Słowacji, Czech. Czytaj więcej »

  • Marka Barefoot Wine ponownie wyruszyła na sprzątanie polskich plaż. Zaproszenia na akcje można było zobaczyć w sklepach oraz lokalach gastronomicznych. Barefoot Projekt Czysta Plaża do tej pory odbył się na plażach w Helu, Dębkach, Sopocie i Gdyni, gdzie uczestniczyło aż 502 wolontariuszy. Finał akcji w Warszawie, nad Wisłą 23 sierpnia. Czytaj więcej »

  • Pudliszkowe pomidory na Targach Śniadaniowych

    Poniedziałek, 18 sierpnia 2014

    Do końca września najsmaczniejsze pomidory i chrupiąca kukurydza będą dostępne na Targach Śniadaniowych w pięciu polskich miastach – Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Sopocie i Gdańsku. Marka Pudliszki po raz kolejny umożliwia klientom targowisk wypróbowanie polskich, gruntowych pomidorów uprawianych w Wielkopolsce i stanowiących esencję produktów Pudliszki. Po raz pierwszy... Czytaj więcej »

  • Opakowania czarnym koniem polskiego przemysłu

    Poniedziałek, 18 sierpnia 2014

    Choć na co dzień są tłem dla innych produktów, okazuje się, że opakowania grają coraz ważniejszą rolę w polskiej gospodarce. W roku obchodów 20-lecia Polskiej Izby Opakowań podsumowujemy zmiany i oceniamy obecną sytuację tego rynku. Czytaj więcej »

  • Jaki jest polski franczyzobiorca?

    Poniedziałek, 18 sierpnia 2014

    Na ogół w średnim wieku, już nieco doświadczony w biznesie. Przedsiębiorczy, ale trochę ostrożny. Dysponujący sumą kilkunastu – kilkudziesięciu tysięcy złotych, których nie chce trzymać na koncie. Taki jest statystyczny polski franczyzobiorca. Ale od tych zasad jest mnóstwo wyjątków – wynika z analizy Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych. Czytaj więcej »

  • Kompania Piwowarska szkoli na potęgę

    Poniedziałek, 18 sierpnia 2014

    Ponad 130 tys. godzin szkoleniowych w ciągu roku dla ponad 3 000 pracowników. Kompania Piwowarska podsumowała właśnie ubiegłe lata pod względem zrealizowanych szkoleń. Rok rozliczeniowy zakończony w marcu 2013 był rekordowy pod tym względem: w porównaniu do roku poprzedniego każdy pracownik uczył się średnio 6 godzin dłużej. Czytaj więcej »

  • market-Detal z nowymi planami

    Poniedziałek, 18 sierpnia 2014

    Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktur Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r. Czytaj więcej »

  • Global Cosmed podsumowuje udane I półrocze

    Poniedziałek, 18 sierpnia 2014

    W ciągu I półrocza 2014 r. spółka Global Cosmed wypracowała 77,1 mln zł przychodów, a wynik EBITDA wyniósł 6,2 mln zł i był o 28 proc. lepszy od osiągniętego przed rokiem. Jednocześnie zysk netto notuje dynamiczną poprawę i wyniósł w tym okresie 4,1 mln zł wobec 3,2 mln zł w roku ubiegłym. Czytaj więcej »

  • Amazis.net, przedstawiciel czeskich i rumuńskich win jakościowych, jednym ze sponsorów Dni Konia Arabskiego 2014. To prestiżowe wydarzenie połączone z aukcją Pride of Poland, któremu patronują najważniejsze polskie instytucje państwowe. Czytaj więcej »

  • Udany drugi kwartał dla Henkla

    Środa, 13 sierpnia 2014

    W drugim kwartale 2014 r. firma Henkel utrzymała dobre wyniki. Mimo nadal panujących trudnych warunków rynkowych w każdym z segmentów działalności zanotowaliśmy wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym oraz dalszą poprawę rentowności – powiedział Kasper Rorsted, Prezes Zarządu. – Rynki wschodzące miały po raz kolejny ponadprzeciętny wpływ na odnotowane wyniki, co miało... Czytaj więcej »

  • Decyzją Zarządu firmy Polskie Młyny S.A. z początkiem sierpnia 2014 r. zostało wprowadzone nowe logo oraz identyfikacja wizualna. Działania te mają na celu podkreślenie wartości najbliższych marce Polskie Młyny. Czytaj więcej »

  • Polski biznes grzybiarski

    Wtorek, 12 sierpnia 2014

    Grzyby obok jabłek, mięsa wołowego, wieprzowego czy serów, są grupą produktów, która posiada wysoki udział w polskim eksporcie, generując blisko 200 mln zł zysku rocznie. Jak zatem wygląda kondycja branży u progu sezonu grzybowego? Czytaj więcej »

  • Małpka Express rozwija Strefę Cafe

    Wtorek, 12 sierpnia 2014

    Małpka Express to jedna z pierwszych sieci convenience, która zdecydowała się rozszerzyć ofertę o strefę kawiarnianą. W okresie wakacyjnym sieć dodatkowo rozwinęła Strefę Cafe poprzez wprowadzenie zestawów gastronomicznych dla klientów. Czytaj więcej »

  • Redakcja Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazety Prawnej przyznała łowickiemu producentowi przetworów owocowo-warzywnych tytuł "Dobra Marka 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma", doceniając jego rozwój i rozpoznawalność na polskim rynku. Czytaj więcej »

  • W dniach 14-16 sierpnia w Hongkongu odbywa się jedna z najważniejszych imprez targowo-wystawienniczych branży spożywczej w Azji – targi „FOOD EXPO”. W 25. edycji wydarzenia organizowanego w Hongkongu przewidziany jest liczny udział polskich przedsiębiorców. Czytaj więcej »

  • NUTRICIA, lider na polskim rynku żywności dla niemowląt i dzieci oraz osób wymagających specjalistycznego żywienia, wydała pierwszy numer Raportu Odpowiedzialności Społecznej pod hasłem „Odpowiedzialnie Zaangażowani – Wpływ na otoczenie”. To innowacyjna na polskim rynku forma publikacji raportu w cyklu, która stanowi odpowiedź na oczekiwania interesariuszy firmy. Dokument... Czytaj więcej »

  • 1. rocznica istnienia firmy Velvet CARE

    Wtorek, 05 sierpnia 2014

    Właśnie mija pierwsza rocznica istnienia firmy Velvet CARE, niezależnej spółki z polskim kapitałem, wiodącego producenta papierowych artykułów higienicznych codziennego użytku oferowanych pod marką Velvet. Firma niezmiennie utrzymuje pozycję lidera rynkowego w kategorii papierów higienicznych w Polsce. Podbija rynki europejskie z nową bliźniaczą marką Veltie. Czytaj więcej »

  • Od 14 do 16 sierpnia europejska wołowina, wieprzowina i drób wysokiej jakości zagości na targach Food Expo 2014 w Hongkongu. Będzie to kolejna kampania prowadzona w ramach promocyjnego programu „Europejskie Mięso – tradycja, jakość i smak”, realizowanego ze środków Unii Europejskiej na rynkach pozawspólnotowych. Czytaj więcej »

więcej artykułów