Piotr i Paweł jest organizatorem trzeciego już biegu, który odbędzie się 31 sierpnia w Gdańsku. Wcześniejsze dwa odbyły się w Poznaniu – siedzibie sieci – z okazji imienin supermarketów. Czytaj więcej »
Piotr i Paweł jest organizatorem trzeciego już biegu, który odbędzie się 31 sierpnia w Gdańsku. Wcześniejsze dwa odbyły się w Poznaniu – siedzibie sieci – z okazji imienin supermarketów. Czytaj więcej »
Już w najbliższy weekend najsmaczniejsze pomidory i chrupiąca kukurydza będą dostępne na Targach Śniadaniowych w Warszawie. Tydzień temu stoisko marki pojawiło się w Krakowie, gdzie sprzedano ponad 150 kg warzyw. Kolejny raz marka Pudliszki umożliwia klientom targowisk wypróbowanie polskich, gruntowych pomidorów uprawianych w Wielkopolsce i stanowiących esencję jej produktów.... Czytaj więcej »
Hochland Polska rozpoczął kampanię edukacyjną promującą sery żółte, jako smaczne i zdrowe składniki śniadania i codziennej diety. To szczególnie ważne, aby uświadomić rodzicom przed powrotem dzieci do szkoły, co powinno się jeść zdrowo, smacznie i z pożytkiem dla rozwoju organizmu. Kampanii towarzyszy hasło „Na litr mleka czasu szkoda, 4 plastry to wygoda!” Czytaj więcej »
Aż 527 wolontariuszy i tylko 577 kg zebranych śmieci – tak wyglądają wyniki sprzątania polskich plaż z Barefoot Projekt Czysta Plaża 2014. W tym roku w akcję zaangażowało się jeszcze więcej wolontariuszy niż rok temu. Projekt odwiedził pięć lokalizacji: Hel, Dębki, Sopot, Gdynię i w minioną sobotę również Warszawę. Wolontariusze pozostawili na piasku TYLKO ŚLADY... Czytaj więcej »
Hochland Polska według rankingu Liderów Rynku Spożywczego znalazł się w czołówce firm przetwórstwa mlecznego w Polsce. Z przychodem wynoszącym ponad 613 mln zł za 2013 rok serowy gigant uplasował się na piątym miejscu. Czytaj więcej »
Ehurtownia, zaawansowana platforma handlowa B2B, została nagrodzona „Srebrną Perłą Rynku FMCG 2014 – Wybór Detalistów” w kategorii Najlepszy Dostawca Oprogramowania. Nagroda dla systemu Infinite jest dużym wyróżnieniem, szczególnie, że wyboru dokonali właściciele i pracownicy sklepów, którzy na co dzień korzystają z tego rozwiązania. Czytaj więcej »
Z perspektywy firmy Groupon to dostępność, bliskość i dobra jakość ofert są tym, co kusi dziś polskiego e-klienta. Te trzy elementy wiążą się z tym, że Polacy należą już do krajów, gdzie e-handel zaczyna rządzić rynkiem. Czytaj więcej »
Żabka Polska – właściciel największej i najdłużej działającej sieci sklepów typu convenience w Europie Środkowo-Wschodniej – po raz kolejny odpowiada nowoczesnym rozwiązaniem na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Firma prezentuje darmową aplikację mobilną z funkcjonalnościami, które ułatwią konsumentom zakupy, zaprezentują aktualne promocje, umożliwią... Czytaj więcej »
Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego Trzemeszno stało się formalnie własnością Krajowej Spółki Cukrowej - poinformowało Ministerstwo Skarbu Państwa w czwartek w komunikacie. Czytaj więcej »
To słowa, które każdy z nas mógłby skierować do dzieci z najuboższych rodzin. Teraz każdy z nas może dać im szansę na lepszy start w nowym roku szkolnym, wspierając akcję SOS Wiosek Dziecięcych. Czytaj więcej »
Warszawa, 30 lipca 2014 r.: Julian Orłowski i Kazimierz Rak, właściciele cukierni w Rzeszowie, są laureatami ogólnopolskiego konkursu „Przedsiębiorca Aktywny Lokalnie”. W pierwszym etapie zdobyli najwięcej głosów internautów i pokonali innych przedsiębiorców z województwa podkarpackiego. W drugim etapie konkursu, po burzliwej i trwającej wiele godzin dyskusji, jako... Czytaj więcej »
Ponad 20 tysięcy osób obejrzało sto seansów filmowych zorganizowanych przez Jeronimo Martins Polska w ramach wakacyjnego Kina z Biedronką. Cały projekt wystartował pierwszego dnia lata w Augustowie i w sumie odwiedził prawie 90 miejscowości w całej Polsce, wśród których znalazło się też wiele kurortów letnich. Czytaj więcej »
Konkurs barmański Cointreau Championship odbył się w lipcu br. w Hamburgu. Było to pierwsze tego typu przedsięwzięcie, zorganizowane dla międzynarodowej społeczności barmańskiej, ekspertów oraz młodych talentów barmańskich z wielu krajów m.in.: Polski, Szwajcarii, Węgier, Turcji, Słowacji, Czech. Czytaj więcej »
Marka Barefoot Wine ponownie wyruszyła na sprzątanie polskich plaż. Zaproszenia na akcje można było zobaczyć w sklepach oraz lokalach gastronomicznych. Barefoot Projekt Czysta Plaża do tej pory odbył się na plażach w Helu, Dębkach, Sopocie i Gdyni, gdzie uczestniczyło aż 502 wolontariuszy. Finał akcji w Warszawie, nad Wisłą 23 sierpnia. Czytaj więcej »
Do końca września najsmaczniejsze pomidory i chrupiąca kukurydza będą dostępne na Targach Śniadaniowych w pięciu polskich miastach – Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Sopocie i Gdańsku. Marka Pudliszki po raz kolejny umożliwia klientom targowisk wypróbowanie polskich, gruntowych pomidorów uprawianych w Wielkopolsce i stanowiących esencję produktów Pudliszki. Po raz pierwszy... Czytaj więcej »
Choć na co dzień są tłem dla innych produktów, okazuje się, że opakowania grają coraz ważniejszą rolę w polskiej gospodarce. W roku obchodów 20-lecia Polskiej Izby Opakowań podsumowujemy zmiany i oceniamy obecną sytuację tego rynku. Czytaj więcej »
Na ogół w średnim wieku, już nieco doświadczony w biznesie. Przedsiębiorczy, ale trochę ostrożny. Dysponujący sumą kilkunastu – kilkudziesięciu tysięcy złotych, których nie chce trzymać na koncie. Taki jest statystyczny polski franczyzobiorca. Ale od tych zasad jest mnóstwo wyjątków – wynika z analizy Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych. Czytaj więcej »
Ponad 130 tys. godzin szkoleniowych w ciągu roku dla ponad 3 000 pracowników. Kompania Piwowarska podsumowała właśnie ubiegłe lata pod względem zrealizowanych szkoleń. Rok rozliczeniowy zakończony w marcu 2013 był rekordowy pod tym względem: w porównaniu do roku poprzedniego każdy pracownik uczył się średnio 6 godzin dłużej. Czytaj więcej »
Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktur Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r. Czytaj więcej »
W ciągu I półrocza 2014 r. spółka Global Cosmed wypracowała 77,1 mln zł przychodów, a wynik EBITDA wyniósł 6,2 mln zł i był o 28 proc. lepszy od osiągniętego przed rokiem. Jednocześnie zysk netto notuje dynamiczną poprawę i wyniósł w tym okresie 4,1 mln zł wobec 3,2 mln zł w roku ubiegłym. Czytaj więcej »
Amazis.net, przedstawiciel czeskich i rumuńskich win jakościowych, jednym ze sponsorów Dni Konia Arabskiego 2014. To prestiżowe wydarzenie połączone z aukcją Pride of Poland, któremu patronują najważniejsze polskie instytucje państwowe. Czytaj więcej »
W drugim kwartale 2014 r. firma Henkel utrzymała dobre wyniki. Mimo nadal panujących trudnych warunków rynkowych w każdym z segmentów działalności zanotowaliśmy wzrost sprzedaży w ujęciu organicznym oraz dalszą poprawę rentowności – powiedział Kasper Rorsted, Prezes Zarządu. – Rynki wschodzące miały po raz kolejny ponadprzeciętny wpływ na odnotowane wyniki, co miało... Czytaj więcej »
Decyzją Zarządu firmy Polskie Młyny S.A. z początkiem sierpnia 2014 r. zostało wprowadzone nowe logo oraz identyfikacja wizualna. Działania te mają na celu podkreślenie wartości najbliższych marce Polskie Młyny. Czytaj więcej »
Grzyby obok jabłek, mięsa wołowego, wieprzowego czy serów, są grupą produktów, która posiada wysoki udział w polskim eksporcie, generując blisko 200 mln zł zysku rocznie. Jak zatem wygląda kondycja branży u progu sezonu grzybowego? Czytaj więcej »
Małpka Express to jedna z pierwszych sieci convenience, która zdecydowała się rozszerzyć ofertę o strefę kawiarnianą. W okresie wakacyjnym sieć dodatkowo rozwinęła Strefę Cafe poprzez wprowadzenie zestawów gastronomicznych dla klientów. Czytaj więcej »
Redakcja Biznes Trendy w dzienniku Rzeczpospolita oraz Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazety Prawnej przyznała łowickiemu producentowi przetworów owocowo-warzywnych tytuł "Dobra Marka 2014 - Jakość, Zaufanie, Renoma", doceniając jego rozwój i rozpoznawalność na polskim rynku. Czytaj więcej »
W dniach 14-16 sierpnia w Hongkongu odbywa się jedna z najważniejszych imprez targowo-wystawienniczych branży spożywczej w Azji – targi „FOOD EXPO”. W 25. edycji wydarzenia organizowanego w Hongkongu przewidziany jest liczny udział polskich przedsiębiorców. Czytaj więcej »
NUTRICIA, lider na polskim rynku żywności dla niemowląt i dzieci oraz osób wymagających specjalistycznego żywienia, wydała pierwszy numer Raportu Odpowiedzialności Społecznej pod hasłem „Odpowiedzialnie Zaangażowani – Wpływ na otoczenie”. To innowacyjna na polskim rynku forma publikacji raportu w cyklu, która stanowi odpowiedź na oczekiwania interesariuszy firmy. Dokument... Czytaj więcej »
Właśnie mija pierwsza rocznica istnienia firmy Velvet CARE, niezależnej spółki z polskim kapitałem, wiodącego producenta papierowych artykułów higienicznych codziennego użytku oferowanych pod marką Velvet. Firma niezmiennie utrzymuje pozycję lidera rynkowego w kategorii papierów higienicznych w Polsce. Podbija rynki europejskie z nową bliźniaczą marką Veltie. Czytaj więcej »
Od 14 do 16 sierpnia europejska wołowina, wieprzowina i drób wysokiej jakości zagości na targach Food Expo 2014 w Hongkongu. Będzie to kolejna kampania prowadzona w ramach promocyjnego programu „Europejskie Mięso – tradycja, jakość i smak”, realizowanego ze środków Unii Europejskiej na rynkach pozawspólnotowych. Czytaj więcej »
Roman Wasilewski, właściciel firmy Wódki Regionalne...
Agata Woźna-Sikorska, Commercial Director, Otmuchów Group...
Andrej Chovanec, Prezes Zarządu, Browar Pilsweizer...
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Aż 78% Polaków jest zainteresowanych samozbiorami. Jaki z...
Już 1 października tego roku zwrócimy pierwsze opakowania za...
Podczas walnego zgromadzenia udziałowców zapadła decyzja o...
Wyobraź sobie poranek z filiżanką aromatycznej kawy… a...
Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rozszerza ofertę jogurtów...
Nowe, ręcznie produkowane, Karmelki Miętowe Extra Strong 105...
Trójstronne etykiety dla całej linii serów topionych w...
Lubelska Chill i Żołądkowa Gorzka w nowych odsłonach...
Cymes Tłocznia wprowadza letnie nowości – trzy soczyste...
Czasem wystarczy godzina tygodniowo, by ktoś uwierzył, że...
Tysiące przejechanych kilometrów, dziesiątki godzin...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. ...
Ruszyła 5. edycja akcji konsumenckiej „Wilczki Rodowita”...
„30 lat razembycia”...